=> ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΕΦΑΛΟΥ-ΚΩ
ΑΞΟΝΕΣ 1-4 | ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ | |
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση | Οι ενότητες των μαθημάτων όλων των τάξεων ολοκληρώθηκαν παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες διδασκαλίας λόγω της πανδημίας και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για ένα μεγάλο μέρος του σχολικού έτους. |
Σχολική διαρροή-Φοίτηση | Δεν υπήρξε διαρροή μαθητών. |
Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών | Η συνεργασία μεταξύ των μαθητών/-τριών υπήρξε δημιουργική τόσο στη δια ζώσης όσο και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. |
Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών | Έγινε κάθε δυνατή προσπάθεια από τους εκπαιδευτικούς για να υπάρξει γόνιμη συνεργασία με τους μαθητές η οποία ήταν αποτελεσματική. |
Σχέσεις
σχολείου-οικογένειας |
Η επικοινωνία με τους γονείς κατά το μεγαλύτερο μέρος του σχολικού έτους ήταν τηλεφωνική ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λόγω της πανδημίας αλλά υπήρξε ανελλιπής. |
Θετικά σημεία | Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση λειτούργησε καλύτερα γιατί υπήρχε ήδη η εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς. |
Σημεία προς βελτίωση | Υπήρξαν μεγάλες δυσκολίες που δυσχέραιναν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κυρίως λόγω ελλιπών υλικοτεχνικών εξοπλισμών αλλά και τεχνολογικού αναλφαβητισμού των γονέων των μαθητών, μεγάλων προβλημάτων συνδέσεων στο διαδίκτυο και διακοπών ρεύματος. |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ | |
Ηγεσία-Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας | Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών από την πανδημία δόθηκε μεγαλύτερη βαρύτητα στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών ώστε να λειτουργήσει κατά το δυνατόν καλύτερα η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η επικοινωνία με τους γονείς. Γι’ αυτό και έγιναν προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της τεχνολογικής υποδομής του σχολείου. Υπήρχε διαρκής επικοινωνία μεταξύ των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων με τη διευθύντρια. |
Σχολείο και κοινότητα | Υπήρξε συνεχής συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και με τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου. |
Θετικά σημεία | Μεσούσης της πανδημίας έγινε κάθε δυνατή προσπάθεια με επιτυχή αποτελέσματα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. |
Σημεία προς βελτίωση | Η ηγεσία του σχολείου αναλώθηκε κατά το μεγαλύτερο διάστημα στην όσο το δυνατόν καλύτερη οργάνωση του σχολείου για την προστασία των μαθητών από την πανδημία. |
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ | |
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις | Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε επιμορφωτικά προγράμματα διαδικτυακά που αφορούσαν κυρίως στη δημόσια υγεία και στην προστασία των μαθητών από την πανδημία. |
Συμμετοχή του προσωπικού σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα | Δεν υπήρξε συμμετοχή σε τέτοια προγράμματα λόγω της πανδημίας. |
Θετικά σημεία | Οι εκπαιδευτικοί είναι πρόθυμοι να συμμετέχουν σε επιμορφώσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα. |
Σημεία προς βελτίωση | Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών θα πρέπει να ενισχύεται με περισσότερες επιμορφώσεις. |